Et påmeldingsskjema kan forenkle de administrative oppgavene når du gjør deg klar for å arrangere et kurs. Du effektiviserer måten du samler inn deltakerinformasjon på og gjør det dermed mye enklere å holde styr på hvilke deltakere du har. Dette øker også insitamentet for at deltakerne dine faktisk melder seg til kurset. Er det færre trinn de skal gjennom, er sannsynligheten stor for at de melder seg på.
Et påmeldingsskjema bør ikke være tungvint å fylle ut. Dette skremmer deltakere fra å utfylle det. Derfor kan man si at et intuitivt påmeldingsskjema er første trinn i å tiltrekke potensielle deltakere og kunder. Det er med andre ord avgjørende å tilby et brukervennlig registreringsskjema som kurstilbyder. Samtidig må du legge opp til at det blir enkelt å finne på nettsiden din samt lede kunden videre til betalingssiden. Hele den digitale kundereisen spiller sammen og påvirker sannsynligheten for at en potensiell kunde blir en faktisk kunde.
Ved hjelp av TMS-plattformen, vårt verktøy for kursadministrasjon, kan du holde styr på alle påmeldte deltakere og administrere kurset ditt. Her kan du formatere tekst, sette inn bilder eller video samt velge hvilke felter som er påkrevd å besvare og hvilke som er valgfrie.
Navn på deltaker
E-post
Telefonnummer
Adresse
Organisasjon
Stilling
Eventuelle spørsmål om kurset
Spørsmål om hvordan deltakeren har hørt om kurset
"Gjør PDF-skjemaet utfyllbart, print ut for å hente inn fysiske påmeldinger, eller bruk malen som inspirasjon for skjemaer laget i ditt påmeldingssystem."
Eline Hagene, Senior Marketing Manager FrontCore
FrontCore © 2024
Terms and Privacy Policy.